اللهم إني أتبرأ من حولي وقوتي والتجأ إلى حولك وقوتك. اللهم أعني ولا تعن علي، وأنصرني ولا تنصر علي، واهدني ويسّر الهدى لي. اللهم افتح لنا باب رزقك وبارك لنا فيه.

البوم ايام لـ تامر عاشور بمناسبة عيد الأم 2019

البوم ايام لـ تامر عاشور بمناسبة عيد الأم 2019

في يوم عيد الأم أطلق الفنان تامر عاشور ألبومه الجديد أيام تزامناً مع مناسبة يوم الأم, وشارك جميع متابعيه ومحبيه عبر صفحته على الفيس بوك حيث نشر جميع اغاني من الالبوم الجديد الخاص به.

نشر الفنان تامر عاشور منشور يتحدث عن اطلاق البومة الجديد أيام, وطلب من الجميع التفاعل معه وسوف يكون متواجد من خلال هاشتاق #أيام_تامر_عاشور, وذلك من خلال صفحته على الفيس بوك وكذلك من خلال تويتر كما تحدث.

كل سنه وكل أم بخير وسعادة وهنا ويارب يبارك في كل الامهات بما فيهم أمي ❤️وأم أيام ❤️وجدتي ❤️ ربنا يديها الصحه النهارده يوم بالنسبالى مهم عشان البوم” ايام” إن شاء الله قدامة ساعات كلنا هنكون سمعناه.

ويوم عظيم علشان عيد الام

بفكركم 💡مستنيكم أون لاين من الساعه ٤للساعه ٨ على هاش تاج #أيام_تامر_عاشور

على تويتر وفيس بوك وهرد عليكم على الهاش تاج بس 😀 مسائكم فل 🌷🌷.

البوم تامر عاشور أيام

البوم ايام لـ تامر عاشور بمناسبة عيد الأم 2019

خاض تامر خلال الألبوم تجربة تسويقية جديدة نسبيًا، فبدلًا من طرح أغنيات الألبوم الـ12 دفعة واحدة، قرر إطلاقه أغنية أغنية بواقع واحدة كل ساعة تقريبًا مساء اليوم، بدأها بأغنية “حبيبي انت حبيبي” ومن ثم “ماشوفناش خير” وبعدها أغنيتي “من غير ما أحكيلك” و”ده حكاية” وظهرت بشكل فيديو كليب مصور، في حين ظهرت كل الأغاني بشكل “لريكال” دون كليب، منها “قولوله سماح” و”سلام” و”خلصانة الحكاية” ختامًا بـ”في بالي” ومن قبلهم أغنية الألبوم الرئيسية “أيام” التى ظهرت منفردة منذ أيام بشكل فيديو كليب.

حبيبي أنت حبيبي في ايه في عيونك دول مش عند باقيه الناس من اول لحظه قابلتك راحلك قلبي وسلم ليك ولاقيتني معاك على طول وبَعيش اجمل إحساس وحياتي بقالها معاني جديده وضحكت دنيتي بيك حبيبي أنت حبيبي مالي عينايا وغالي ياما روحي وبالي قالوا فيك حكايات حبيبي انت حبيبي احلى من احلامي قمري نور أيامي أملي م البدايات مقدرش دقيقه انساك على سيرتك بصحى وانام انت بتوحشني بجد ودايما بسأل روحي سؤال انا ليه لما ابقى معاك الوقت بيجري قوام ولوقاك فرحته معرفش اوصفها بأي كلام يتقال حبيبي أنت حبيبي مالي عينايا وغالي ياما روحي وبالي قالوا فيك حكايات حبيبي انت حبيبي احلى من احلامي قمري نور أيامي أملي م البدايات.

من غير ما احكيلك البوم ايام

من غير ما أحكيلك عن بكرة،، ولا أجيبلك سيرة عن الماضي،، أنا عمري ما عشت إلا في قربك،، واسألي في عينيكي على ميلادي،، من غير ما أحكيلك عن بكرة،، ولا أجيبلك سيرة عن الماضي،، أنا عمري ما عشت إلا في قربك،، واسألي في عينيكي على ميلادي أنا قصة انكتبت على إيدِك من أول سطر،، مش عارف عني غير اللي إنتي عني عرفتيه،، بَدَأِت وأنا جنبك أيامي الحلوين في العمر،، ماحلمتش بيكي لكن هحلم بعديكي بمين،، أنا قصة انكتبت على إيدِك من أول سطر،، مش عارف عني غير اللي إنتي عني عرفتيه،، بَدَأِت وأنا جنبك أيامي الحلوين في العمر،، ماحلمتش بيكي لكن هحلم بعديكي بمين،، من قبل ما أقابلك على فكرة،، من قبل ما اشوفك واحشاني،، أنا كنت بحبك من الأول،، وقابلتك حبيتك تاني،، أنا قصة انكتبت على إيدِك من أول سطر،، مش عارف عني غير اللي إنتي عني عرفتيه،، بَدَأِت وأنا جنبك أيامي الحلوين في العمر،، ماحلمتش بيكي لكن هحلم بعديكي بمين،، أنا قصة انكتبت على إيدِك من أول سطر،، مش عارف عني غير اللي إنتي عني عرفتيه،، بَدَأِت وأنا جنبك أيامي الحلوين في العمر،، ماحلمتش بيكي لكن هحلم بعديكي بمين.

X

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *