اللهم إني أتبرأ من حولي وقوتي والتجأ إلى حولك وقوتك. اللهم أعني ولا تعن علي، وأنصرني ولا تنصر علي، واهدني ويسّر الهدى لي. اللهم إني أسألك بأنك أنت الله الذي لا إله إلا أنت الأحد الصمد الذي لم يلد ولم يولد ولم يكن له كفوا أحد اللهم افتح لنا باب رزقك وبارك لنا فيه.
كلمات الأغاني

كلمات أغنية تامر حسني ياساتر يارب بعد انفصالة من زوجتة

X

بعد عرضنا لاخر ماغنى تامر حسني بعد إنفصالة من زجتة المغربية بسمة بوسيل حيث قدم أغنية ياساتر يارب نقدم لكم الان كلمات لهذه الأغنية الي اعطائها لجمهوره بعد انفصاله من زوجتة.

أغنية ياساتر يارب تامر حسني بعد طلاق زوجتة بسمة بوسيل
صورة تامر حسني وزوجتة السابقة بسمة بوسيل

يجدر بالذكر أن اغنية ياساتر يارب هيا مهداة الى بسمة بوسيل بعد طلاقها حيث كثرة المشاكل فيما بينهما البين وتم في الأخير الإنفصال بعد طلب بسمة بوسيل ذلك من الفنان المصري تامر حسني.

كلمات أغنية تامر حسني ياساتر يارب

لسه واقفة عايزة إيه.. مش قولتيلى أسيبك وابعد.. هو ده مش كان آخر مشهد.. كنتى بترضى بنارى غرورك! ولا بتحسى بحالى!.
لسه واقفة عايزة ايه؟ مستنيه عيونى تدمع.. تسمعى صوت قلبى بيتقطع… واقفة بتتفرجى وتشوفى إيه اللى هيجرالى.. يا يا ساتر يا رب على القسوة فى كده قلب! ناس بتدبحنا وتجرحنا باسم الحب يا يا ساتر يا رب على القسوة فى كده قلب ناس بتبنى راحتها وسعدتها على حساب ناس.
لسه واقفة! عايزة إيه؟ كنت حبيبك واتبدلتى.. أنا عليتك وانت نزلتى.. اديتك أكبر من حجمك انا مش عايزك تانى، لسه واقفة! عايزة إيه؟ اللى بيجرح قلب حبيبه واللى بيفرح يوم ما يسيبه ولا أقولك اسكت أحسن انت أكيد فاهمانى يا ياساتر يارب على القسوة فى كده قلب ناس بتدبحنا وتجرحنا باسم الحب.

فريق الصفحة العربية

عبير من مصر العربية ادرس في كلية الإسكندرية إعلام دائماً ما ابحث عن كل ماهو جديد في عالم الموضه وغيرها من الأناقه وحالياً انتظر الشهادة في عالم الإعلام

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى