اللهم إني أتبرأ من حولي وقوتي والتجأ إلى حولك وقوتك. اللهم أعني ولا تعن علي، وأنصرني ولا تنصر علي، واهدني ويسّر الهدى لي. اللهم افتح لنا باب رزقك وبارك لنا فيه.

نكت مضحكة جدا 2024 نكت مصرية رائعه نكتب مصرية

نكت مضحكة جدا 2024 نكت مصرية رائعه نكتب مصرية

نكت مضحكة جداً مصرية يتم وضعها للجميع من خلال موقعنا ولمن يبحث على اجمل النكت المضحة من خلال قوقل google وكذلك استيراد صور لتلك النكت الجديده 2024.

نكت مصرية 2024 نكت مصرية مضحكة جدا نكت مصرية مضحكة موت نكت مصرية مضحكة 2024 نكت مصرية قصيرة 2025 نكت مصرية مضحكة جدا جدا جدا تموت من الضحك نكت مصريه حلوه نكت مصرية مضحكة جدا 10.

 نكت مضحكة 2024

 

نكت مضحكة 2021 نكت مصرية 2021 رائعهاقراء ايضاً: نكت صعايدة

عملوا مسابقة لتعجيز الكمبيوتر كل ما حد يسأله سؤال يجاوب عليه فى اقل من دقيقة جه واحد بلدياتنا حط ورقة فيها السؤال بتاعه الكمبيوتر اتحرق وطلع دخان قالوا له : سؤالك كان ايه بلدياتنا : جلت له ابو جردان جبل ما يخلف جردان كان اسمه ايه؟

واحد بلديتنا رجع بيته لقى مراته فى السرير مع أثنين .. صرخ وهاج مراتى بتخونى … بسرع رد عليه شاب منهماحنا الكاميرا الخفية لو مش عايز تذيع قول ما تذيعشى … رد بلديتنا لأ ذيع خللى الناس تنبسط

واحد بلديتنا وصل مصر فبص على عمود نور مكتوب عليه للايجار فقعد يخبط على الععمود فمردش عليه حد فسأل واحد معدىفى الشارع
بلدياتنا : هو مفيش حد هنا ولا ايه؟
الراجل : مش عارف مع ان النور مولع

مرة واحد من بلدياتنا اشترى مراية.الصبح مراته بصت فيها و فضلت تعيط.راحت للعمدة و قالتله يا عمدة …جوزي اتجوز علي.فقال لها العمدة تعالي نروح نتأكد.فراح و بص في المراية و قال ده جاب عمدة تاني كمان

تنين بلدياتنا زهقوا من الأليس عليهم فسافروا الهند.أول مانزلوا من الطائرة لقوا الهنود بينحنوا عشان يحيوهم فواحد منهم سألالثاني هما بيحترمونا كدة لية؟ قال له أصلهم هنا بيعبدوا البقر.

مجموعة من الكلاب قاعدين مع بعض بيتكلموا فى موضوع
الأول قال: هوهو
التانى قال: هوو هو
التالت قال: هوووهوو
راح الرابع قال وووووووو
رد عليه واحد قاله لوسمحت ما تخرجش عن الموضوع

نكت مسلية صعايده

رجع طفل مصري متأخر للمنزل

سأله أبوه لماذا تأخرت حتى هذا الوقت ؟؟

الطفل : واحد وقع منه 20 جنيه …

الأب : أكيد كنت بتدور معاه عليها ؟؟

الطفل : لا لا كنت دايس عليها و مستنيه يمشي…

—- **** —-

ه أعطت صديقتها رقم موبايل زوجها
لتختبره ،
فأرسلت صديقتها رساله للزوج ”
أنا وحده حابه أتعرف عليك لو في
مجال اتصل بيا ” وجاءها الرد من
الزوج ”
أنا عندي زوجة لو شاءت لقبلت تراب
نعلها ”
ف انصدمت الصديقه وانصدمت الزوجه
وانصدم حتى الهاتف

فـ أقسمت الزوجه إﻻ تفعلها مره
أخرى
.
.
.
فَ أتصل الزوج لصديقتها من تلفونه
الثاني واخذ موعد منها خرجوا مع
بعض ♥
كم انت كبير ايها الزوج الماكر

—- **** —-

مره واحد غلس راح عند العطـــار فقالو

هو ده التمر بتاع رمضـــــــان

قالو : اه
.
….

.
.
.
.
.

قالو طب هاتو عشان رمضان عاوزه

هذه كانت بعض من النكتب التي يبحث عليها الباحثين من الدول العربية سواء كانت تلك النكت هي كتابة نكته مصرية او نكته للأزواج او الأصدقاء بطريقة مسخره وإستهزائية ومضحكة.

وهنا من خلال موقع الصفحة العربية نضع لكم بعض من النكت مكتوبة لكي يتسنى للجميع من اخذها ونسخها وإرسالها على الهواتف الجوال وإرسالها من تحب وهي نكت تفرفشك وكذلك تفرفش اصدقاءك او زملاءك.

نكت محششين مضحكة 2024

كما يمكن النظر إلى بعض النكت الأخرى من النكت المضحكة لمجموعة من المحششين المسلية والطريفة لكلا الجنسين ونحاول نحن هنا من خلال هذا المقال ان نلتزم بالنكت الغير خادشة والمثيرة حفاظاً على استخدام هذه النكت للجميع الشباب وكذلك الفتيات وأيضاً صغار السن.

الضحك هو وسيلة مهمة للتواصل الاجتماعي، وهو أيضًا وسيلة رائعة لتخفيف التوتر والضغط. النكت هي طريقة رائعة لإضحاك الآخرين، وهي أيضًا طريقة رائعة لإدخال البهجة إلى حياتنا.

أنواع النكت

هناك العديد من أنواع النكت، ولكن أشهرها هي النكت القصيرة التي تعتمد على المفارقة أو السخرية. هناك أيضًا النكت الطويلة، والتي قد تتضمن قصة أو سلسلة من المفارقات.

نكت مضحكة مصرية

تشتهر مصر بثقافة النكت، وهي موطن لبعض النكت المضحكة والممتعة. فيما يلي مجموعة من النكت المصرية المضحكة:

  • مرة واحد بيسأل واحد تاني: مين اللي اخترع السلم الكهربائي؟ قاله: اللي اخترعه اتخانق مع مراته وماتت، فساب البيت ومشي.
  • مرة واحد صعيدي راح لدكتور عشان يشوفه، قال له الدكتور: عندك كحة شديدة، لازم تشرب الدواء ده. قاله الصعيدي: طيب أنا عايز أعرف الدواء ده منين؟ قاله الدكتور: من الصيدلية. قاله الصعيدي: طيب أنا عايز أعرف الصيدلية دي فين؟ قاله الدكتور: في الشارع اللي جنبك. قاله الصعيدي: طيب أنا عايز أعرف الشارع اللي جنبي ده اسمه ايه؟
  • مرة واحد راح لشيخ عشان يسأله عن الجن، قال له الشيخ: الجن موجودين، بس مش بيظهروا للناس. قاله الراجل: طيب أنا عايز أشوفهم. قاله الشيخ: طب روح للمكان الفلاني في الساعة الفلانية، هتشوف الجن. راح الراجل للمكان اللي قاله له الشيخ، ووقف في الساعة الفلانية، وبدأ ينتظر. بعد شوية، شاف ظل أسود بيمشي ناحيته، فخاف جري. قال له الشيخ: مالك جري؟ قاله الراجل: شوفت ظل أسود بيمشي ناحيتي. قاله الشيخ: ده ما كانش جن، ده كان ظلك.

نتمنى ان نكون قد وضعنا لكم اجمل النكت المضحكة والمسلية والتي قد تكون السبب في ازالة الضجر والتعب وترسم على الوجه الإبتسامه ونسيان المشاكل الحياتية والخروج من تلك المشاكل.

X